Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

ΑΠΟΨΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ Μουσική:Σπύρος Περιστέρης - Στίχοι: Μίνωας Μάτσας



Όλοι ξέρουμε ή έχουμε ακούσει το ¨Απόψε θα περάσω¨. Πολοί  από εσάς σίγουρα θα έχετε αναρωτηθεί από που προέρχετε. Το τραγούδι αυτό λοιπόν είναι ρεμπέτικο και γράφτηκε το 1939.


ΑΠΟΨΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ
1939
Σπύρου Περιστέρη - Μίνωα Μάτσα
Απόστολος Χατζηχρήστος, Μάρκος Βαμβακάρης, Γιάννης Παπαϊωάννου

Απόψε θα περάσω δυο λόγια να σου πω
πως έχω στην καρδιά μου για σε καλό σκοπό
να παίξω μη θαρρείς γυρεύω και τον καιρό μου να περνώ
δυο χρόνια εσένανε λατρεύω, τσαχπίνικο μελαχρινό

Μπουζούκι σαν θ' ακούσεις, μ' ολόγλυκη πενιά
να ρθεις ευθύς να με βρεις, θε να μαι στη γωνιά
εκεί που σου 'χω πρωτοδώσει το πιο θεότρελο φιλί
εκεί η καρδιά σου θε να νιώσει, το πόσο σ' αγαπώ πολύ

Αν τύχει και δεν έρθεις στο ραντεβού μ' αυτό
θα γίνεις η αιτία, να με βρουνε νεκρό
τότε μικρό μου θε να νιώσεις, πόσο για σένανε πονώ
να μη διστάσεις να μου δώσεις, ένα φιλάκι σου στερνό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου