Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Κάλαντα Δημήτρη Θοδωρή Ζαμπέλη 2011

Κάλαντα Δημήτρη Θοδωρή Ζαμπέλη 2011

Σε όποια πόρτα και να μπω
θα πω τον ίδιο το σκοπό ,
να ΄χετε όλοι την υγειά σας
και βαθειά τα γηρατειά σας .

Ήρθα με ιερό σκοπό
τα κάλαντά μου να σας πω ,
δώσετε τον οβολό σας
κι ο Θεός εις το πλευρό σας .

Το δεύτερο είμαι παιδί
μου δώσαν φώτιση καλή ,
δώστε κι εσείς την ευχή σας
απ΄το βάθος της ψυχής σας .

Κάνω προσπάθεια πολύ
να ΄ναι μεγάλοι οι βαθμοί ,
την πρωτιά την κυνηγάω
τη σημαία να κρατάω !

Του Γυμνασίου πια κι εγώ
θέλω τους κόπους μου να δω ,
αν θα βγω και τώρα πρώτος
πάει χαλάλι μου ο κόπος .

Δε μου αρέσει η αγροτιά
τα γράμματα έχουν την πρωτιά ,
κι όταν αυτά τελειώνουν
τα κομπιούτερ την πληρώνουν !

Το χαρτζιλίκι μου κρατώ
κρυμμένο το ΄χω και αυτό ,
δεν το δίνω σε κανένα
το΄χω μοναχά για μένα .

Τ΄αδέλφια μου λίγο τσιγκλώ
είναι κουσούρι και αυτό ,
θέλω να ΄ναι όλα δικά μου
αυτή είναι η χαρά μου .

Καληνυχτίζω χριστιανοί
η νύχτα είναι σκοτεινή ,
η καρδιά μου όμως λάμπει
σ΄άλλο σπίτι πάει νά ΄μπει .

Σας εύχομαι Κ Α Λ Η    Χ Ρ Ο Ν Ι Α
να μην υπάρχει απονιά ,
μοναχά χαρές και γλέντια
και πολύ μεγάλα κέφια !

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!

Στιχουργός : Δημήτρης Ζαμπέλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου